ZombieBobie Skrevet 22. desember 2005 Skrevet 22. desember 2005 Hei, vurderer å sette sammen et AC vannkjølings sett for CPU + GPU da jeg likte måten du kunne få pumpe + tank inn i 5.25" sloter foran på pc'en. Noen som har noen erfaringer med AC? Prøvde å finne reviews men det meste er på tysk, noe som jeg ikke har spilt nok WW2 spill for å skjønne alt av ennå Skal vannkjøle en 3500+ og et Asus EN7800GT. Tenker da på om aquastream pumpen bråker, om folk har hatt problemer med lekkasje osv.. -Z
Chris_lox Skrevet 22. desember 2005 Skrevet 22. desember 2005 Har selv MEGET negativ erfaring med AC, kjøpte en vannblokk til gpu som ikke passet. Er syyyykt irriterende, hadde flere innom å så på saken, og etter langt om lenge konkluderte jeg med at den ikke ville på. Var en x800-series blokk http://www.microplex.no/product.aspx?pid=ac23370&mcat=14s277[\URL] Så, my 2 cents
Cortinarius rubellus Skrevet 22. desember 2005 Skrevet 22. desember 2005 Har en AC-vannblokk til cpu`en min og er meget fornøyd, men de koster litt.Man får det man betaler for. Jeg har ikke noe problem med å anbefale AC
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå