Gå til innhold

Talent Points wow


Anbefalte innlegg

Som sagt før er jeg nybegynner i WoW, og vet ikke så mye ennå.

 

Har valgt å starte med dwarf warrior, og har kommet til lvl 10.

Nå starter jeg å få talent points, men hvor er det lurt å plassere dem? finnes det noen builds som jeg kan gå etter sånn at det blir en effektiv warrior?

 

Dette blir vel omtrent som skills i Diablo 2? eller?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Som sagt før er jeg nybegynner i WoW, og vet ikke så mye ennå.

 

Har valgt å starte med dwarf warrior, og har kommet til lvl 10.

Nå starter jeg å få talent points, men hvor er det lurt å plassere dem? finnes det noen builds som jeg kan gå etter sånn at det blir en effektiv warrior?

 

Dette blir vel omtrent som skills i Diablo 2? eller?

5322860[/snapback]

 

Tja.. personlig ville jeg bare prøvd meg fram til hva jeg ville gått for (men så er ikke jeg en som går etter "ferdigmekka" builds, liker å eksperimentere litt).

Den mest brukte builden tror jeg nok er 31 i arms ned til mortal strike, samt 20 fury ned til enrage. ELLER 31 arms/5 fury/15 prot.

Jeg for min del går for enten 11 arms/40 fury, eller 13 arms/38 fury... har ikke bestemt meg helt ennå. Jeg bruker da dual wield, 2 våpen.

 

Build kommer også an på hva slags våpen du velger å bruke.

Dual wield brukes som oftest sammen med Fury talents, mens trege 2-handere brukes sammen med arms, pga. høy damage fra mortal strike.

 

Forskjellen mellom skills i D2 og talents i wow er:

I wow kan talents unlearnes om du har valgt feil talents (mot en liten pris i gull selvfølgelig, 1g for første gang, 5g for andre osv.).

Talents i WoW er mer som en slags "spesialisering" innenfor ett område. Du får de aller fleste abilities fra trainer, men talents forbedrer skills og abilities, samt gir deg noen nye. Så D2 ga deg kun de skillene du valgte å oppgradere, mens WoW gir deg tilgang til (nesten) alle skills uansett talent build, men du får mulighet til å spesialisere deg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...