Gå til innhold

Outlook Express-post forsvunnet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg har siste tiden hatt litt trøbbel med maskinen min. Windows ville ikke mer, så jeg kjøpte en ny s-ata disk og installerte på nytt. Men da jeg skulle hente min e-post så jeg til min store forskrekkelse at den ikke var der den SKAL være.

For de som vet det: Bruker / Lokale instillinger / Programdata / Identities (denne mappen var borte, og selvfølgelig resten)/ { nøkkel } / Microsoft / Outlook Express

Jeg har forsøkt recovery, men finner ingen ting.

Det som skjedde var at under en kopiering av flere tusen BMP-filer gikk maskinen i stå. Dette var en litt uheldig situasjon da. Jeg prøvde å gjøre noe, men det ble bare verre og jeg avsluttet maskinen med knappen. Da jeg staret på nytt, var windows "redusert" og ingenting var som det skulle. Jeg slettet BMP-filene og startet på nytt. Denne gangen ble det enda verre, og jeg fikk beskjed om at det var diskfeil. Det ble rettet opp, og maskinen startet. Men fortsatt ikke helt i slaget. Forsøkte med service pack 2 på nytt, uten noen gode resultater.

Jeg rørte ALDRI noen av dokumentene mine.

Så hva kan jeg gjøre? Det akter ikke å miste mye av e-posten min på grunn av dette. Det må jo finnes?

Har en backup, men blir som å hoppe to måneder tilbake i tid.

Hjelp!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har nå løst problemet. Det var ikke skjulte mapper.

En eller annen feil i windows som gjorde det. Kjørte recovery en gang til og fann det. Hadde visst ikke lett der sist jeg kjørte den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...