L O G I M A N Skrevet 21. desember 2005 Skrevet 21. desember 2005 Har kjøpt Asus K8n da mitt MSI platium begynte å tukle. Men dette koret starter ikke opp over hode, bare vifter og led kommer på. Alt er montert og dobbelt sjekket, men det vil ikke på. Noen forslag?
The Ghost Skrevet 21. desember 2005 Skrevet 21. desember 2005 (endret) Har kjøpt Asus K8n da mitt MSI platium begynte å tukle. Men dette koret starter ikke opp over hode, bare vifter og led kommer på. Alt er montert og dobbelt sjekket, men det vil ikke på. Noen forslag? 5320235[/snapback] Hvor lang tid tar det før pc automatisk skrur seg av igjen? (ca1-3sek) Endret 21. desember 2005 av shadow of darknes
The Ghost Skrevet 21. desember 2005 Skrevet 21. desember 2005 på en del asus hovedkort må du plugge i både 20 pin og 4pin fra PSU`n for og få det til og boote opp! Har selv hatt problemet!
L O G I M A N Skrevet 21. desember 2005 Forfatter Skrevet 21. desember 2005 Inntil jeg skru den av igjen. Det er ikke noe dårlig viftemontering her altså. Den står bare med viftene i gang, vifter på og power leds. Ikke en dritt på skjermen. grafikk kort, cpu og minne funker utmerket. Samme med PSU.
L O G I M A N Skrevet 21. desember 2005 Forfatter Skrevet 21. desember 2005 4 pins kontakten til cpu står selvfølgelig i....
The Ghost Skrevet 21. desember 2005 Skrevet 21. desember 2005 4 pins kontakten til cpu står selvfølgelig i.... 5320884[/snapback] Da vet ikke jeg
Thomassg Skrevet 22. desember 2005 Skrevet 22. desember 2005 Har kjøpt Asus K8n da mitt MSI platium begynte å tukle. Men dette koret starter ikke opp over hode, bare vifter og led kommer på. Alt er montert og dobbelt sjekket, men det vil ikke på. Noen forslag? 5320235[/snapback] Hvor lang tid tar det før pc automatisk skrur seg av igjen? (ca1-3sek) 5320646[/snapback] Jeg har akkurat hatt samme problem på en kamerat's nye selvbygde pc.. Det skyldtes også den 4-pin kontakten... PC'en skrudde seg av etter 5 sek.. Alt så lovende ut helt til! KAPUTT!! Men vi fant feilen.
L O G I M A N Skrevet 23. desember 2005 Forfatter Skrevet 23. desember 2005 Byttet HK idag, så det var defekt. Det nye fungerer perfekt.
Lucifer 666 Skrevet 29. desember 2005 Skrevet 29. desember 2005 Har akkurat samme problem jeg. Maskinen starter vifter og slikt, men ingen bilde eller noe som helst kommer opp. Lurer bare på om trådstarter fikk bilde på skjermen når den "prøvde" å boote?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå