furiouseagle Skrevet 21. desember 2005 Skrevet 21. desember 2005 Sitter og prøver så godt jeg kan å komme i active mode med dc, men det funker dårlig. Har lest det som er å lese, og gjort det som er å gjøre, men ingen respons... Jeg sitter på en adsl-router som er koblet sammen med en D-link trådløs router, og lurer på om dette i seg selv er en begrensning? For jeg har egentlig testet alt annent, og er nå helt blank.
King-Nothing Skrevet 22. desember 2005 Skrevet 22. desember 2005 Generelt så er router koplet på router en dårlig løsning. Kjøp deg heller en trådløs switch. Så slipper du unna med å konfigurere 1 router og ikke 2.
kcobain Skrevet 23. desember 2005 Skrevet 23. desember 2005 Mest sann syneslig må du bare åpne portene i rutern. Har også ruter og ruter, har ikke hatt noe problemer med det. Funker fett.
icer Skrevet 23. desember 2005 Skrevet 23. desember 2005 (endret) les på www.portforward.com og søk på routeren din... Så skal det nok ordne seg skal du se Edit: Ver sikker på at du forwarder ip'en til maskinen din samt at porten stemmer overens med det du stiller inn i instillingene til DC (1413/1413 om jeg ikke husker feil) så sjekker du ISP IP'en din så skulle det vere i boks... Generelt så er router koplet på router en dårlig løsning. Kjøp deg heller en trådløs switch. Så slipper du unna med å konfigurere 1 router og ikke 2. 5322506[/snapback] Tror han bare mener modemet som kobles til selve linjen... Og vi slapp ihvertfall å konfigurere noe på den typen vi har ihvertfall... Endret 23. desember 2005 av icer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå