Janvp 0 Report post Posted December 21, 2005 (edited) Hei! Er det noen som kan fortelle om det finnes laptoper med batterilevetid på mer enn 8 timer? Jeg har en kunde som gjerne vil ha en laptop med batterilevetid på opp i mot 12 timer. Noen som vet av slike? Edited December 21, 2005 by Janvp Quote Share this post Link to post
tomahg 0 Report post Posted December 21, 2005 Toshiba Portége har mulighet for å fjerne CD-ROM og isteden sette inn et ekstra batteri. Tror dog ikke samlet batterikapasitet kommer helt opp i 12-timer.... Quote Share this post Link to post
Ueland 113 Report post Posted December 21, 2005 Jeg sitter på en 9-cells Dell Inspiron 6000, den har runt 8 timers levetid (av erfaring) når den ikke gjør særlig mye jobb, samt ikke har full lysstyrke. Og det ses på som god batteritid av det jeg har skjønt. Jeg vil selv tro at det billigste faktisk er og bare ha et eller 2 ekstra batterier til maskinen. Quote Share this post Link to post
Janvp 0 Report post Posted December 21, 2005 Jeg sitter på en 9-cells Dell Inspiron 6000, den har runt 8 timers levetid (av erfaring) når den ikke gjør særlig mye jobb, samt ikke har full lysstyrke. Og det ses på som god batteritid av det jeg har skjønt. Jeg vil selv tro at det billigste faktisk er og bare ha et eller 2 ekstra batterier til maskinen. 5317963[/snapback] Kanskje like greit med ekstra batteri ja. Det burde være mulig å ha en slags mobil lader som lader opp batteriet som ikke er bruk? Quote Share this post Link to post
Chris_lox 15 Report post Posted December 21, 2005 Skal finnes batterier som man kobler i den vanlige slotten, og så dekker den hele pc'en under, så pc'en blir høyere. Men batteritiden blir enormt lang. Jeg vet desverre ikke hvor slike batterier selges. Quote Share this post Link to post