AlphaBetta 0 Report post Posted December 20, 2005 (edited) Vurder å kjøpe meg Alphacool, Ready2Go, Stacker Sort link: http://www.3dfxcool.no/product_info.php?cP...roducts_id=1171 Noen som vet om det er verdt pengene, jeg vil bare ha det for jeg er lat og vil ha en rolig maskin. Vil den egne seg til litt overklokking og? Edited December 20, 2005 by AlphaBetta Quote Share this post Link to post
Cortinarius rubellus 268 Report post Posted December 22, 2005 Du kan klokke litt med den der ja, bra kabinett også..jeg har lillebroren til radiatoren som følger med den, jeg er meget fornøyd, har ikke så mange å smmenligne med ennå..har nettopp begynt selv med vannkjøling. Quote Share this post Link to post
Mogge_ 1 Report post Posted December 22, 2005 hvordan er det med plass til psu i toppen av det kabinettet der nå da siden de har dyttet inn en trippel radiator? Noen som har fler bilder av det kabinettet med den vannkjølinga? Quote Share this post Link to post
fatcamper 0 Report post Posted December 22, 2005 Det høres bra ut med klargjort vannkjøling. Vurderer et sånt selv, noen som vet om det kjøler noe bra? Quote Share this post Link to post