sba8585abs Skrevet 20. desember 2005 Skrevet 20. desember 2005 I forbindelse med at jeg skal gå til anskaffelse av SE P990i, lurer jeg på følgende. 1. Finnes det noen gode Antivirus programmer for Symbian-telefoner? 2. Er antivirus ett "Must" i disse tider eller trenger man det ikke? 3. Noen som har erfaring med "SimWorks Anti-Virus"? På forhånd takk
b0ne Skrevet 20. desember 2005 Skrevet 20. desember 2005 Jeg har aldri hatt problemer med virus på mine symbian telefoner. Bare å være forsiktig med hva du legger på telefonen av filer+ å ikke ha bluetooth på i tid å utider. Vet at Nokia har noe virusprogram, (shareware) men tror ikke SonyEricsson har noe lignende. husker ikke navnet på det programet. F-Secure eller noe sånt
ikkeno Skrevet 20. desember 2005 Skrevet 20. desember 2005 Du har nok ikke behov for antivirus enda:) Det er bare til å være skeptisk til ukjente folk som sender filer over blåtann...
Fatboy Skrevet 11. januar 2006 Skrevet 11. januar 2006 Dessuten ville vel telefonen blitt en del tregare om antivirusen skule kjøre heile tida og sjekke altmulig
Jørnan Skrevet 15. januar 2006 Skrevet 15. januar 2006 Det er ikke oppdaget virus til Symbian UIQ enda (det har iallefall jeg hørt), så da er det ikke stort poeng med antivirus Hadde antivirusprogram på SE P910i en gang. Det ødela nesten telefonen. Ikke bruk antivirus, vær skeptisk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå