Gå til innhold

Ekstern USB disk anbefaling


Heineoen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det ikke Western digital disker i LaCie? De WD diskene jeg har hatt lagde så mye bråk at jeg måtte bytte dem ut :ermm: Mulig at nyere disker er bedre...

5317722[/snapback]

Ihvertfall i min er det en seagate, synes ikke den er særlig stille egentlig, men er tross alt kun et lite kabinett på da..

Har hørt det kan være litt forskjellig hva som er inni, blant annet også maxtor..

Lenke til kommentar
Hvordan er det med den LaCie disken NetShop selger, kontra den som MPX selger?

Ser denne har nettverkskobling, noen som kan forklare lett hvordan det fungerer? Får man tilgang til det som ligger på disken gjennom Wi-Fi da?

Link til NetShop: NetShop sin LaCie disk her

5341434[/snapback]

 

Du kobler den til en ruter, eller aksesspunkt og får på den måten kontakt med disken. Har du trådløs ruter, og er koblet til den trådløst vil du nok få tilgang til denne trådløst. Skal sies at jeg ikke har testet dette. Men kommer nå til å dra fram VISA-kortet og kjøpe den på MPX. Ønsker jeg nettverkstilgang kommer jeg til å kjøpe noe ala denne boksen .

Lenke til kommentar
Hei!

Trenger en sikker, rask og stabil usb disk.

Kan koste mellom 800-1500kr

Den må ha USB2.0 kobling og det er hellir ingen ulempe med nettverkskobling, men trenger det ikke noe særlig.

5315048[/snapback]

 

Gå for Lacie disken. ! :thumbup:

Veldig bra disk. Lager lite støy. Mindre enn en Western Digital Caviar 250GB IDE 7200RPM i et emagic kabinett. Har begge deler selv. Eneste fordel med emagic kabinettene er at man kan bytte disker osv....

 

Har tilkoblet 3 eksterne disker på USB hub. Funker lux....

Endret av Senshi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...