Gå til innhold

Er supersikring å anbefale?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Heisann!

 

Dette kommer jo an på hvordan nettopp du behandler tingene dine. Selv har jeg supersikring på begge mine kamera (Powershot S50 i 2 år og D70 i 1 år). 500,- for et kamera til 2500,-? hmm... synes det virket litt mye, men. Supersikringen på min D70 kostet rundt 900,- for et år siden, da kameraet kostet 12.000,- m/18-70. Det er som sagt en vurderingssak der faktoren hvordan du behandler tingene dine bør telle mest. Hvordan prisene synker, vet jeg ikke så mye om.

Lenke til kommentar

Statistisk sett ville jeg sagt nei. Det er en grunn til at butikken tilbyr det, og det er fordi de tjener på det. Ingen annen årsak. Det igjen betyr jo at langt færre får behov for det, enn de som får behov for det.

 

Men det er jo det samme med hus og bilforsikring f.eks, bortsett fra at der er det snakk om så store summer om uhellet skulle være ute, at det kan knekke deg økonomisk.

 

Så det må du selv vurdere... er du normalt forsiktig med tingene dine, er det sjelden noen vits og i det lange løp vil du nok tjene på å ikke velge superforsikringer. Er du derimot vant til å miste ting i bakken eller være utfor andre uhell/mer ekstreme situasjoner, så ville jeg vurdert det.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...