Livslykka Skrevet 19. desember 2005 Skrevet 19. desember 2005 Ga meg selv en utfordring, å lage en side i kun gråtoner. Syns selv at resultatet ble ganske ålreit. Men jeg har sett meg litt blind på siden. Litt respons hadde gjort seg da. Glemte Minner Det er mulig å skifte stilsett, men det er egentlig mest for JSP-lekens skyld. Det er det svarte stilsettet jeg vil ha respons på. En kjent feil er at siden ikke strekker helt ned der innholdet er for kort (gjestebok). Plager meg litt, men jeg har ikke funnet på noe lurt som fungerer i alle browsere.
Shikaru Skrevet 19. desember 2005 Skrevet 19. desember 2005 bakgrunnen var ikke så behagelig å se på at det gjorde noe. gjør den litt mer diskre, og få bort så man ikke legger så godt merke til "firkantene"
Svendsen Skrevet 21. desember 2005 Skrevet 21. desember 2005 Første jeg tenkte var; oi veldig bra Noen tanker: - En footer, ser du på en måte har den på siden, og det like jeg veldig godt. Men kanskje avslutte på en måte. - Header ble veldig mørk, sammen med bakgrunnen, kanskje noe lysere. Men likte samtig hvordan det mørke bringte frem hoveddelen av siden, den lyste liksom opp. - Også føler jeg at du kunne hatt en mer spenstig meny. Ble noe kjedelig med grå hover. Men veldig bra VAr verdt å kommentere
neb Skrevet 22. desember 2005 Skrevet 22. desember 2005 Syns dette så rimelig bra ut! Enkelt og greit oppsett.. Men syns du bør gjøre noe med headern. Altså det funka ikke så bra at bakgrunnsbildet, også var bakgrunn i header. Savner et element i bunn. Ville også midtstillt menyen.. Totalt sett: bra!
-Teddy- Skrevet 26. desember 2005 Skrevet 26. desember 2005 Finfin side! Likte svart skinnet best. Definitivt. "Marcus brukte XHTML, CSS og JSP, i det herrens år 2005, for utforming av denne siden." kunne godt vært fixed nede til venstre? Virket litt rart når det scrollet og syns jeg.
janfredrik Skrevet 27. desember 2005 Skrevet 27. desember 2005 "Marcus brukte XHTML, CSS og JSP, i det herrens år 2005, for utforming av denne siden." kunne godt vært fixed nede til venstre? Virket litt rart når det scrollet og syns jeg. 5339382[/snapback] Skulle akuratt til å skrive det, er så enig der. Ellers er sida veldig fin!
Ṱormod Skrevet 28. desember 2005 Skrevet 28. desember 2005 Det sorte var kjempebra synes jeg. Jeg har noen synspunkter angående det sorte stilsettet. - Der det står glemte minner, jeg ville tatt opacityen opp til 100% for å få et klarere skille mellom bakgrunn og side. - Jeg ville også kanskje skiftet ut bakgrunnen, jeg likte den ikke helt. Det er individuelt hvordan du ser det. Likte veldig godt dropshadowen. Den var nyskapende og kjempepen! Godt arbeid!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå