Jump to content
Sign in to follow this  
websurfer

Sony DCR-HC90 et godt valg?

Recommended Posts

Jeg er på vej til at købe et Mini-DV Camcorder - og jeg stiller de krav, at kameraet skal være lysfølsomt, altså kunne klare lavt-lys forhold godt og video-billedkvaliteten skal være god. Prislejet skal ligge i mellemprisklassen eller lidt over.

Mit spøgrsmål: er Sony DCR-HC90 et godt valg til mine behov? - hvis ikke, hvilke alternativer kan så komme på tale?

Jeg er på vej til at købe et Mini-DV Camcorder - og jeg stiller de krav, at kameraet skal være lysfølsomt, altså kunne klare lavt-lys forhold godt og video-billedkvaliteten skal være god. Prislejet skal ligge i mellemprisklassen eller lidt over.

Mit spøgrsmål: er Sony DCR-HC90 et godt valg til mine behov?  - hvis ikke, hvilke  alternativer kan så komme på tale?

5309349[/snapback]

Jeg fikk HC90 i går kveld, og har bare rukket å teste det noen få minutter, men så langt er jeg positivt overrasket over ytelsen i dårlig lys. Praktisk talt støyfritt bilde. Det jager litt på fokusen, men annet er vel ikke å forvente i svakt lys?

Det lyder da godt.

Jeg skal lave en del optagelser f.eks i en dårlig oplyst ridehal - så det tyder på at denne model fra Sony er rimelig god.

Er der andre modeller, som erfarne brugere synes, at jeg bør tage med i mine overvejelser?

Jeg har i mellemtiden også set positive anmeldelser af Sony DCR-HC42? Er der nogen der kender dette kamera? Hvilke af de to DCR-HC90 eller DCR-HC42 vil mon være det bedste kamera for mig? Krav: god billedkvalitet og god til svære lysforhold. ?

Edited by websurfer