Jump to content
Sign in to follow this  
thinkdifferent

Diskusjon: Mitt eget kabinett i tre (skoleoppgave)

Recommended Posts

Kan sikkert bli bra dette, men fiks bildene dine!

Edit: Fjernet lang quote. Ingen vits å quote første posten, særlig ikke når den er lang og inneholder bilder. Rikky

Edited by Rikky

Takker for svar! :D

@Klikka_bZerk: Hadde kanskje tenkt på å sette noen slike  inn bak grillen. Får se hvordan det blir når jeg får satt sammen alt. Det kommer til å ta tid...

5311415[/snapback]

Kan hende det blir en bra effekt det da ;)

Hei

For det første, Abbono, fjern hele quoten din :) Unødvendig.

Også til prosjektet: Det ser jo bra ut, Support48 sponser deg meg mye! Heldig :p Skissene ser bra ut de og, men dumt at du bare har 2 timer annenhver uke... Vi har to timer hver uke + tilvalg der man kan jobbe med det og hvis man gidder, litt over to klokketimer to dager i uka etter skolen ;) Men, looking good so far ;)

Øyvind

Edited by DJ Ovin

Heldiggris, Øyvind... Er så kjedelig at sløyd-læreren min ikke har lyst til å være igjen etter skoletid noen dager...

Vil gi en stor takk til Support48. De har gjort meg en kjempetjeneste.

Edited by Trussl

Veldig fine tegningen! Liker snittet på vinduene, veldig kule! :D Men oppå kabinettet var det noe som ikke stemte 100% .. hva med å legge inn et til vindu på nedsiden av viften eller noe? så ser det mere helt ut..

Speilfilm kan være en mulighet.. Får se hvordan det blir når jeg får lakkert, og fått inn hardware...

Da var den nye arbeidsloggen på plass.. Kos dere :D

Takker for svar Rasch... Tenker jeg leker meg litt mer i SketchUP med ideen din, og ser hvor langt jeg kommer.. Er enig i at noe mangler der, ja.. ;)

Truls

Edited by Trussl

Herlig med oppdateringer!

Utrolig morsomt at noen får lov til å ha sånne prosjekter på skolen. Det får ikke vi, så gjør det du kan ut av det... ;)

Lykke til videre! :D

Takker for svar:D

Går i 10. klasse, så dette er hele den praktiske kunstbiten min:D...

Trodde det var valgfritt hva en ville gjøre siste året i grunnskolen i kunst og håndverk, jeg :hmm:

Uansett så er det litt slitsomt også:p... Burde gjort mye mer enn det jeg har gjort, men men...

Truls

Edited by Trussl