Gå til innhold

Et par spørsmål ang. Nokia N70.


DanielTL

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen. Det er snart jul, og jeg ønsker meg Nokia N70 veldig. Men er den egentlig noe tess? Jeg hører på musikk så og si i flere timer om dagen, er det noe særlig bra Mp3 kvalitet på mobilen? Og er det muligheter for å sette inn f.eks et 1024mb minnekort i telefonen?

Jeg har jo en mp3 selv, selvfølgelig, men den er bare på 512 mb :/

Jeg kunne alltids ha valgt en W800i, men den har ikke 3G, og den har ikke blitz på kameraet (jeg liker detaljer :p)

 

Takker for alle vennlige svar.

 

PS: Hvis denne posten er feilpostet, så ber jeg om at den blir flyttet til den riktige kategorien.

 

~EvilNerd~

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå husker jeg ikke om det er noe spesielt med pluggen på audioadapteren til nokia, men jeg tror den skal passe til N70. I så fall kan du jo da bruke et annet hodesett, og få helt ok lyd.

 

Uansett vil jo musikkavspilling tappe batteriet ditt ganske mye, så hvis du skal bruke den i timesvis hver dag, kanskje en mp3-spiller vil være lurt uansett? Så mye som jeg bruker iPoden min til tider, ville jeg aldri klart meg med kun en telefon med mp3-spiller.

Lenke til kommentar

Det funker helt fint som mp3 spillen. MEN du må invistere i større minne, og gjærne adapteret til nokia så du kan bruke andre hodetelefoner. jeg har gjort dette, og det funker helt fint for meg. er ikke 100% sikker på at man kan bruke 1 gb kort. skal teste om ikke så lenge, kan legge ut svar da..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...