Gå til innhold

irriterende problem i windows


Anbefalte innlegg

Beklager diffus emnetittel, men jeg fant ikke på noe bedre.

 

Jeg har et irriterende problem i min WIN XP. Hver gang jeg skriver (i word, mail eller forum som her), så hopper markøren opp til begynnelsen av teksten etter en stund slik at jeg skriver over det jeg alt har skrevet. Som dere sikkert forstår er dette utrolig plagsomt, og jeg aner ikke hvordan jeg kan få dette til å slutte.

 

Noen som har peiling??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

OK dårlig beskrevet av meg. Den skriver ikke over gammel tekst, men hopper opp helt til begynnelsen av teksten og skriver videre der.

 

Kjører som sagt WinXP SP2 home ed. Den er helt oppdatert og nesten 100% virusfri.

 

Hvorfor skulle trege taster få markøren til å hoppe til begynnelsen midt i en setning?

 

Noen som har en løsning?

Endret av tulling03
Lenke til kommentar

Lister opp masse tanke eg no, håper dei hjelper:

 

1. Kan det kanskje vere eit hardware problem? Vist du dette skjer på ein stasjoner pc så prøv med ant tastatur. Vist problemet er på ein bærbar maskina prøv å koble til ekstern tastatur.

2. Vist ikkje det hjelper så kan du prøva å lukka "alle" prosesse som du ikkje bruker og sjå om problemet forsvinner.

3. Pass på at Num lock er avslått, spes vist det er ein bærbar maskin.

4. Prøv å trykk kvar tast ein gang får muligens finna den tasten som sender deg til begynnelsen.

5. Prøv også å opne CMD (start->run-> skriv cmd og trykk enter) Skriv tekst og sjå om du får nokon mystiske tegn.

6. Vist det er på ein bærbar maskin, så pass på at du ikkje er borti peikebrette.

 

Kom ikj på meir i farten.....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...