Gå til innhold

Store problemer med VIVO, fabrikasjonsfeil?


efikkan

Anbefalte innlegg

Hei

 

Jeg har to stykk Gainward GeForce 6600GT Golden Sample VIVO i SLI. Problemet mitt er at VIVO-muligheten ikke fungérer. Jeg har prøvd ulike programmer; Pinnacle Studio, Ulead DVD Factory, Windows Movie Maker og ChrisTV. (kom gjerne med forslag til flere jeg kan prøve) Problemet er det samme i alle programmene, pcen låser seg. Enten får jeg blå skjerm, pcen bare stopper opp eller sort skjerm. Jeg har prøvd tre ulike drivere, blant annet den som følgte ned skjermkortet og den nyeste fra nVidia. Jeg kan også nevne at VIVO-driverene(WDM) har tullet med innstillingene for lyd, så det som skal høres i front høres bak. Det ordnet seg igjen da jeg la inn WDM på nytt.

 

Jeg har også formatért pcen og lagt inn Windows XP Pro på nytt. Jeg kan også nevne at brukeren Muffinman

har hatt ganske like problemer.

 

Jeg tror det er feil på skjermkort(ene). Jeg valgte desse korta fordi de hadde VIVO-mulighet, og at jeg derfor kunne slippe å kjøpe TV-kort. Derfor ble det brukt 300kr ekstra på skjermkort, som da er delvis defekt. Butikken kan derfor forvente to skjermkort i postkassa si, om jeg ikke får dette til de nærmeste dagene. Jeg skal selvsagt gi butikken en mulighet til å komme med løsningsforslag, men jeg henvender meg også til forumet her for å høre om dere har gode forslag. Jeg vil aller helst slippe å bytte ut skjermkortene, men må jeg det så gjør jeg det.

 

Jeg takker for alle svar.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...