Hotel Papa Skrevet 17. desember 2005 Skrevet 17. desember 2005 Heisann! Nå driver jeg å legger inn masse musikk, så har jeg en del fra Cafe del mar og masse fra Buddha bar! Men når jeg skal lage en smart spilleliste så tar jeg først det ene albumet også trykker jeg på den pluss knappen sånn at jeg kan legge til flere album i samme spilleliste! Men når jeg trykker OK så kommer den opp på siden, bare at det står "uten navn" og det er ingen sanger på den spillelisten! Noen som vet hva jeg gjør galt? Mvh Hans Petter
Tonio Skrevet 17. desember 2005 Skrevet 17. desember 2005 Om du har gjort det jeg tror har du sannsynligvis gjort slik at sangen må være fra begge albumene, og siden ingen sanger er det er det ingen der. Om du gjør om fra all til any burde det da gå bra. (Så sant jeg tolket innlegget ditt rett. )
Øssa Skrevet 30. desember 2005 Skrevet 30. desember 2005 Du legger ikke til sanger i smart-spillelisten. Det gjør du i de vanlige spillelistene. I en smart-spilleliste setter du visse regler spillelisten må følge og så plukker den ut de rette sangene fra musikken du har på mp3-spilleren. Du kan for eksempel si til spillelisten at den skal spille alle sanger som går innenfor sjangeren rock og begynner på bokstaven A.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå