Gå til innhold

hvordan innstalere skjermdriver?


Maxila

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det du har der ser ut som et farge oppsett, og dette har ingenting med driverne til skjermkortet og gjøre, du trenger ikke drivere til skjemen.

 

Fro å installere skjermkort drivere så må du på hjemmesiden til den du har kort fra(ati eller nvidia er vanligst) og laste ned drivere og installere de.

 

 

Edit: Leste litt fort... Skjermen din støtter Plug and Play, så det skal bare være og plugge den i. Du trenger ikke det fargeoppsettet(kill me if I am wrong) for å få skjemen til å virke ordentlig.

Endret av Supah89
Lenke til kommentar

Det du fant er fargeoppsett til skjermen. Ikke drivere(en driver må til for at en komponent skal virke ordentlig) og skjermer virker med en gang du plugger de inn(hvis den støtter plug and play, noe din skjerm gjør)

 

Hvis ikke bildet er fint så har skjermen sikkert en auto modus knapp, hvis ikke så still inn så det blir bra..

Lenke til kommentar

Jeg har selv en Imagequest Q17, LCD skjerm.

Jeg trenger vanligvis ikke installere skjermdriverne til denne da den støtter plug and play som nevnt over her.

 

På den annen side fikk jeg feil når jeg installerte siste skjermkortdrivere fra ATI slik at skjermen min blir identifisert som en Q19 istedet. Dette skapte noen småfeil slik at jeg måtte hente ned orginale drivere fra http://www.hyundaiq.com.

 

Jeg gikk da inn i enhetsbehandling slik du har gjort på bildet i post 1. Høyreklikker på skjermen, velger oppdater driver. Her må du være så bestemt at du sier at du vil selv velge drivere å installere fordi mange ganger påstår maskina at driverne du allerede har er bedre. Du browser til den .inf fila og trykker ok. Deretter velger du hvilken skjerm du har og installerer drivere.

 

Håper dette hjelper deg å få mer forståelse for bruk av skjermdrivere.

 

mvh.

Valentino

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...