Gå til innhold

Må jeg ha en SUV for å komme videre NFSU2


Anbefalte innlegg

En tinge jeg lurer på. Noen skriver at jeg må ha en SUV for å komme videre I NFSU 2.Jeg er på Nivå 2.Jeg regner med at en SUV er en av bilene i NFSU 2?Men må jeg kjøpe en slik bil for å komme videre når jeg har kjørt alt som er av løp,og t.o.m kjørt løp som ikke sto på kartet .Rart?Har vært på andre forum der noen har skrevet dette da.

Noen som vet?

På forhånd takk.

MZ

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg måtte ikke det. Mazda RX7 og Ford Mustang kjørte jeg for det meste, ikke en eneste SUV.

 

Husker at jeg kom til et spesielt punkt i spillet hvor det ikke var noen løp igjen. Da måtte jeg bygge opp en bil til 10 stjerner som skulle avbildes på DVD cover. Da kommer man videre, om jeg husker rett.

 

EDIT: SUV er altså biler som Hummer, Lincon Navigator og Cadilac Escalade.

Endret av Zythius
Lenke til kommentar

.... MEN de trenger man ikke å kjøre for å runne spillet! Jeg har kjørt et siste løp mot en eller annen tøffing og etter at jeg vant fikk jeg opp en melding om at jeg var ferdig med karrieren og at jeg kunne nå mekke biler i hovedmenyen, alle oppgraderinger er låst opp osv.

 

Med mindre jeg husker helt feil, er en stund siden nå.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
En tinge jeg lurer på. Noen skriver at jeg må ha en SUV for å komme videre I NFSU 2.Jeg er på Nivå 2.Jeg regner med at en SUV er en av bilene i NFSU 2?Men må jeg kjøpe en slik bil for å komme videre når jeg har kjørt alt som er av løp,og t.o.m kjørt løp som ikke sto på kartet .Rart?Har vært på andre forum der noen har skrevet dette da.

Noen som vet?

På forhånd takk.

MZ

5300431[/snapback]

 

Jeg har bare spilt det på ps2, men renger med at det er det samme omtrent...

Men det som er greia, er at når du har fullført alle kontraktene, så har du 69% ell no, men da kan du gå inn på garsjen tror jeg, og inn på en liste over alle løpa på hele spillet, der står det også om du har fullført de eller ikke... Da kjører du bare de racene som du ikke har kjørt... Når du har gjort det kommer du vell opp i 98% ell no, resterende 2%, tror jeg er løp mot andre biler...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...