Jump to content
Sign in to follow this  
birka

grafikk feil i nye spill

Recommended Posts

får ikke til å spille nye spill..

hovedmenyen i bf2 blir det ofte helt sort, men men noen tynne streker og gule felt over hele skjermen. andre ganger får jeg inn menyen bra, men alle menynavn er uleselige

prøvde å spille civ4, spillet fungerer, men alle beskjeder som kommer opp, og menyer er uleselige.

har prøvd et utall drivere, testa alle nivåer i maskinvareakselerasjon, prøvd å patche, satt ned alt i expert tools..

geforce 6600 gt 256mb (agp)

dual hkort med 2 x 2200+ cpu

2 gb ram

har ingen ide om hva jeg skal gjøre..

Update driverene dine? Det kan jo hende du har stilt på et eller annet under skjermkort menyen. Eller kanskje noen andre har gjort det?

Jeg hadde et lignende problem før, og problemet da var at jeg hadde klokka skjermkortet mitt for mye, ble rett og slett for varmt! Så satte jeg det ned til standar igjen og da så alt bra ut.

Du kan jo prøve å skru ned hrtz på skjermkortet, vet ikke om dette er problemet da.

har de nyeste driverne, og har prøvd mange andre drivere også. stilte opp graphics aperture size til 256 (den sto på 32) så nå er menyene bra,

men når jeg spiller bf2 nå går det greit en stund, så blir bildet helt "ødelagt"og så blir det bra igjen. sånn holder det på gjennom hele spillet.

temperaturen på skjermkortet er bra

Da vet jeg ikke! Snakk med dem som produserer kortet ditt og spør om tips, de er sikkert klar over at det kan oppstå slike problemer... Hvis ikke så går det sikker på garantien, for det skal jo ikke være sånn. :hmm:

har de nyeste driverne, og har prøvd mange andre drivere også. stilte opp graphics aperture size til 256 (den sto på 32) så nå er menyene bra,

men når jeg spiller bf2 nå går det greit en stund, så blir bildet helt "ødelagt"og så blir det bra igjen. sånn holder det på gjennom hele spillet.

temperaturen på skjermkortet er bra

5300593[/snapback]

Har du prøvd å sette ned klokke-instillingene på skjermkortet til lavere enn standard? Du kan prøve det og se om det hjelper.. Hvis det hjelper er det en reklamesak hvor jeg mener du burde få et nytt kort..