HKRoed Skrevet 15. desember 2005 Skrevet 15. desember 2005 Hei! Leter etter ett program som viser hvor mye strøm PC'n min bruker. Har en mistanke om at jeg trenger ny strømforsyning....
Moltrez Skrevet 15. desember 2005 Skrevet 15. desember 2005 Etter det jeg vet, så finnes ikke et slikt program. Du må da evt. kjøpe deg en måler eller lignende. Her kan du regne ut hvor stor strømforsyning du minimum trenger. Her er også en slik kalkulator. (Den første fikk jeg forbidden på idag). Hvis maskinen din er ustabil under load, så kan det være strømforsyningen. Hvordan mistenker du forresten at strømforsyningen er for liten?
HKRoed Skrevet 15. desember 2005 Forfatter Skrevet 15. desember 2005 Etter det jeg vet, så finnes ikke et slikt program.Du må da evt. kjøpe deg en måler eller lignende. Her kan du regne ut hvor stor strømforsyning du minimum trenger. Her er også en slik kalkulator. (Den første fikk jeg forbidden på idag). Hvis maskinen din er ustabil under load, så kan det være strømforsyningen. Hvordan mistenker du forresten at strømforsyningen er for liten? 5299137[/snapback] Med 6 stk disker, 1 CD-brenner, 2 RAM-brikker, skjermkort, LAN kort, lyd kort, 4 kabinettvifter tror jeg en PSU på 340W er for lite
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå