Gå til innhold

bærbar pc til spilling


SuprG

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Her står det mer om i9400.

 

Her står det litt om cl77.

 

(7800 kortet har 256mb videominne.)

 

post-6317-1136909415_thumb.jpg

Tabell viser forskjell på vanilje og gtx.

5415604[/snapback]

 

 

Det virker som det er oppgitt feil skjermkort for E1705 (=Inspiron9400) i den tabellen. Det står 7800GTX, men det er jo toppkortet som M170 har.

 

Ellers stemmer tallene bra med det som jeg skrev tidligere, det er litt over 3800 poeng i 3Dmark05 for Dell 9400 (default test) altså bare en smule mer enn hva Dell 9300 med Go6800 yter. Det gjenstår å se om det nyere kortet like lett lar seg overklokke. Hvis ikke kan man som sagt få bedre resultat med Dell 9300, jaffal i de tilfellene der alt henger på skjermkortet.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
vil denne ASUS være bedre enn HPen vis den får 2 GB ram?

5407498[/snapback]

 

 

 

Nei det vil den absolutt ikke være, grafikkortet suger... jeg hvet det fordi jeg har en, trodde at dette skulle være en bra pc med gromt skjermkort. dette kortet klarer knapt BF2, også er prossesoren veldig svak...

5653559[/snapback]

 

Det vet jeg.

Lenke til kommentar
vil denne ASUS være bedre enn HPen vis den får 2 GB ram?

5407498[/snapback]

 

 

 

Nei det vil den absolutt ikke være, grafikkortet suger... jeg hvet det fordi jeg har en, trodde at dette skulle være en bra pc med gromt skjermkort. dette kortet klarer knapt BF2, også er prossesoren veldig svak...

5653559[/snapback]

 

oj.. min feil dette er ikke samme Asus som var skreve om for ei stund tilbake som du tenker på

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...