Gå til innhold

Nokia 6260 Defekt?


Pixi

Anbefalte innlegg

Har en nokia 6260, og når jeg skrudde den på i dag, var skjermen ødelagt. Det virker som det er dårlig kontakt i den. Det er bare "hvitt" lys, og ikke noe kontrast. Ser omtrent ingen ting.

 

Kan det være dårlig kontakt i den?

Den ble henta på postkontoret 13.Desember i fjor. Har jeg mer enn ett års garanti på den?

Dette må vel være garanti. Telefonen er pent/ikke mye brukt, og dette skal vel ikke skje på en ett år gammel telefon.

 

Her er et bilde av telefonen hvis noen er i tvil:

 

nokia-6260-composite.jpg

Endret av Pixi
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Lever den inn til butikken der du kjøpte den. De vil sende den til reparasjon. Husk kvittering. Hvis skaden ikke skyldes fukt- eller slag-skade så vil det nok gå på garantien og du slipper å betale for reparasjonen.

 

-snubbel

5292105[/snapback]

 

Kjøpte den på mpx.no. Har sendt de mail nå..

Telefonen har aldri vært utsatt for fukt, og omtrent ingen slag. Mista 1 gang i bakken, men det er over et halvt år siden.

Endret av Pixi
Lenke til kommentar
Kjøpte den på mpx.no. Har sendt de mail nå..

Telefonen har aldri vært utsatt for fukt, og omtrent ingen slag. Mista 1 gang i bakken, men det er over et halvt år siden.

5292121[/snapback]

 

Der ser du ulempen ved å handle i nettbutikk, du har ingen person å forholde deg til når noe slikt skjer :cry:

 

Så lenge du har behandlet den pent og verkstedet ikke påviser fukt- eller slagskade, er du helt safe.

 

-snubbel

Lenke til kommentar
Kjøpte den på mpx.no. Har sendt de mail nå..

Telefonen har aldri vært utsatt for fukt, og omtrent ingen slag. Mista 1 gang i bakken, men det er over et halvt år siden.

5292121[/snapback]

 

Der ser du ulempen ved å handle i nettbutikk, du har ingen person å forholde deg til når noe slikt skjer :cry:

 

Så lenge du har behandlet den pent og verkstedet ikke påviser fukt- eller slagskade, er du helt safe.

 

-snubbel

5292154[/snapback]

 

Ulempen er dette ja.

 

Men er jo mye billigere enn å handle på f.eks elkjøp. Hvis man vil ha en telefon uten binding. (?)

Endret av Pixi
Lenke til kommentar

Ulempen er dette ja.

 

Men er jo mye billigere enn å handle på f.eks elkjøp. Hvis man vil ha en telefon uten binding. (?)

5292206[/snapback]

 

Ikke nødvendigvis. Har selv kjøpt telefon uten abonnement på både Elkjøp og Telebutikken som jeg har fått for ca 200,- over nettbutikk-pris. På en telefon som i utgangspunktet koster flere tusen kroner synes jeg ikke dette er så mye ekstra for å være garantert bedre service og lånetelefon når/hvis noe skulle skje.

 

Husk også at prisen som står på prislappen i butikkene alltid kan forhandles på :cool:

 

-snubbel

Lenke til kommentar

Hvorfor levere til den butikken man kjøper den i? Når jeg har problemer med mine telefoner går jeg direkte til verkstedet. Det er jo siemens, nokia, SE osv som betaler for det. Unødvendig å gå innom flere ledd enn det som trengs. Dersom butikken ikke har eget verksted sender de den til verkstedet likevel.

 

EDIT: I mine tilfeller har det vært garantisaker, ikke reklamasjon.

Endret av Shhhh
Lenke til kommentar
Hvorfor levere til den butikken man kjøper den i? Når jeg har problemer med mine telefoner går jeg direkte til verkstedet. Det er jo siemens, nokia, SE osv som betaler for det. Unødvendig å gå innom flere ledd enn det som trengs. Dersom butikken ikke har eget verksted sender de den til verkstedet likevel.

 

EDIT: I mine tilfeller har det vært garantisaker, ikke reklamasjon.

5292234[/snapback]

 

Hehe... laaangt fra alle som bor i nærheten av et autorisert SE/Nokia/... -verksted.

 

-snubbel

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...