Gå til innhold

Patching av Battlefield 2

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har prøvd å patche BF2, men får bare beskjed om "Patching failed" og spillet vil ikke starte opp lengre.

Jeg har forøkt å legge inn 1.12 updaten alene, det går ikke. Jeg har også lagt inn 1.02 , 1.03 og deretter 1.12, men får samme beskjeden.

Er det noe jeg har gått glipp av??

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg har prøvd å patche BF2, men får bare beskjed om "Patching failed" og spillet vil ikke starte opp lengre.

Jeg har forøkt å legge inn 1.12 updaten alene, det går ikke. Jeg har også lagt inn 1.02 , 1.03 og deretter 1.12, men får samme beskjeden.

Er det noe jeg har gått glipp av??

5291583[/snapback]

Har vel kanskje ikke noe fasit svar, men hadde samme problemet som deg. Det løste seg for meg til slutt etter at jeg hadde innstallert patchen (1,12) 3-4 ganger etter hverandre. Pass på at patchen er på 280mb og prøv å laste den ned fra et annet sted enn du har gjort nå. Har du bf2 sf må du huske å innstallere patchen etter at du har innstallert sf. Fjern bf2 fra maskina di og legg inn alt på nytt, hvis du ikke har prøvd det. ( Stats o.s.v blir ikke borte ). Søk også på battlefield2.no i forumet der. Kanskje du finner svaret på problemet ditt der. Lykke til!!

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...