29WebNet 0 Report post Posted December 13, 2005 Jeg lurte på om noen vet om et program som mixer flere sanger i et. f.eks: 2Pac - Changes / Usher - Yeah / Eminem - Ass Like that. Sånn at alle 3 blir spilt på en gang liksomt, hvis dere skjønner hva jeg mener. Quote Share this post Link to post
Admin'c 5 Report post Posted December 13, 2005 (edited) finnes mange programmer, magix er ett av de. En kan vel også gjøre det i windows moviemaker om man vil. sourceforge.net er ett godt sted å starte når du skal finne slikt. Audacity er ett eksempel om jeg ikke så feil =) Edited December 13, 2005 by Admin'c Quote Share this post Link to post
29WebNet 0 Report post Posted December 13, 2005 Takk, men nå har jeg fått vite endelig hva de vil. Noen jenter på skolen ville ha meg til å mixe litt her og der, men hakke særlig peiling selv:P De ville ha slikt at man skulle legge til sanger f.eks fra starten og 20 sekunder av en sang så vil de ha en annen sang som starter i f.eks 1minutt og varer fram til 1.20 o.s.v Quote Share this post Link to post
Admin'c 5 Report post Posted December 13, 2005 audacity tror du kan klippe/fade etc der Quote Share this post Link to post
Moskus 2559 Report post Posted December 14, 2005 audacity tror du kan klippe/fade etc der 5289770[/snapback] Det kan det. I audacity kan du tilogmed bruke flere spor, som gjør hele den prosessen enklere. Quote Share this post Link to post
29WebNet 0 Report post Posted December 16, 2005 audacity ruler helt da, har brukt den og den er 100% hva jeg trengte + mer Quote Share this post Link to post