Gå til innhold

lyd i DualView


aqdas

Anbefalte innlegg

Hei,

jeg har satt opp en kanal som kommer via bredbånd til å vises på tven. jeg har en GFFX5800ULTRA kort. bilde kommer opp helt fint, og lyden også. men jeg har et lite problem. og det er at samma lyd kommer på både tven og pcen. jeg vil at når feks kona mi skal se på tven så kan jeg gjøre noe annet på pcen, som feks høre på musikk eller noe sånt. men når jeg skal spille musikk så dukker lyden opp på tven. da går både musikklyden og kanal lyden i ett. man hører verken programmet eller musikken noe særlig godt. er det noen der ute som har et forslag?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er desverre ikke spesiellt oppdatert på lydkort, så jeg har ingen anbefalinger, men alt kommer jo ann på hvilke krav du har til kvalitet og hvor mye penger du vil legge i det.

Når jeg kjørte dual-lyd så brukte jeg Creative Audigy 2 og et AC 97 onboard lydkort. Funka bra til mitt bruk.

Til vanlig "tv-lyd" ville jeg ikke tro at du trenger å bruke mange pengene på et lydkort. Ta en titt i prisguiden.

 

Jeg har ingen grunn til å tro at eksterne lydkort ikke skulle fungere like bra som interne til denne bruken.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...