Gå til innhold

K700i og bluetooth på Win2k [SLIK SKAL DET GJØRES]


glennsjo

Anbefalte innlegg

Jeg har BlueSoleil bluetooth-dongle og SE K700i. Jeg får overført filer ved hjelp av BlueSoleil-programvaren (1.6.2.1), men ikke synkronisert også videre. Jeg har installert SE PC Suite-dicen, avinstallert, og installert igjen. Og installert og reparert. Ingen av tilfelle gjør at mobilen klarer å koble til SE-programvaren.

 

I mappen "My phones" står det bare "Not connected". Jeg har Windows 2000 SP4.

 

Heller ikke fjernkontrollen (mobil->PC) funker. Stadig gir mobilen feilmeldingen "kan ikke koble til enheten" mens det i BlueSoleil-programvaren tydelig vises en mobil.

 

SE Dial-Up Networking Wizard bare søker etter mobilen, men gir alltid feilmelding om at den ikke finner den.

 

Sync Station Settings finner ingen mobil, selv om den ligger fullt synlig i BS-programmet.

 

Jeg har litt vanskelig for å tro at det ikke finnes en liten sak som løser dette problemet.

 

Jeg har også prøvd SEs K700i hjemmeside, Windows Update, float Mobile Agent, og en rekke forum fra både Esato til gsmhosting.com.

 

Hva vil jeg?

I prinsippet det jeg ser man kan gjøre med float MA. Men primært å utveksle telefonliste (lagre på PC, redigere på PC, sende til mobil), samt synkronisere kalender Outlook på PC med mobil.

 

Er det noen som har vært borti dette problemet og klart å løse det?

 

Noen som har noen ideer?

 

På forhånd takk.

Endret av Glenn'ern
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

Jeg har et kanskje merkeligere problem.

Jeg har klart å sette opp telefonen så jeg finner den og får gjort alt mulig rart. Det er bare et problem, når jeg vil kjøre synchronise via sync station får jeg feilmelding etter et par sekunder. Jeg tillater den å hente info fra outlook, også ser den ut til å starte overføring, før jeg bare får opp en feilmelding med en hvit x i en rød sirkel. Etter å ha trykket ok, får jeg "sync failed".

 

Men hvis jeg kjører den standard PIM sync som er en del av blåtann-stacken, fungerer det som bare det... Anyone? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...