nahojdat Skrevet 13. desember 2005 Skrevet 13. desember 2005 Noen som har en god forklaring på hvordan jeg kan streame filmer fra pc til xbox? Eneste forklaringene jeg finner på nettet er sykt uoversiktlige.. Har eget nettverkskort pc-->xbox fra før som jeg bruker til FTP..
Rikky Skrevet 13. desember 2005 Skrevet 13. desember 2005 Xbox Media Center funker glimrende til dette, her har du direkte tilgang til andre maskiner i arbeidsgruppen. Xboxen må være chippet.
nahojdat Skrevet 13. desember 2005 Forfatter Skrevet 13. desember 2005 (endret) Ja, det er jeg klar over, men det jeg lurer på er hvordan jeg streamer mellom pc og xbox? Må jeg ha noe spesielt prog på pc? Innstillinger på pc og xbox? Osv.. Bruker selvsagt XBMC.. EDIT: Dæven det var enkelt :!: Bare satte på deling på pcen, valgte mappene jeg ville dele og koblet xboxen med DHCP gjennom routeren.. Hvorfor har jeg ikke gjort dette før??? Endret 13. desember 2005 av nahojdat
cc Skrevet 1. januar 2006 Skrevet 1. januar 2006 Dæven det var enkelt :!: Bare satte på deling på pcen, valgte mappene jeg ville dele og koblet xboxen med DHCP gjennom routeren.. Hvorfor har jeg ikke gjort dette før? 5287740[/snapback] Jeg har prøvd dette, men jeg får "Access Denied" i det jeg klikker på pc-navnet. Dette skjer på flere pc'er. Pc'ene kommer fint inn på hverandres shares. Hva logger xboxen seg på som? Guest? Evt "xbox"? Ingen firewall på.
nahojdat Skrevet 1. januar 2006 Forfatter Skrevet 1. januar 2006 Når du setter på deling på pcen så må du kalle den "WORKGROUP"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå