Gå til innhold

Angels and Demons Konspirasjon or real thing?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Poenget var vel at en bør kunne kose seg med bøker selv om alle faktaene ikke stemmer med virkeligheten. Betyr det virkelig så utrolig mye for deg? ALLE vet at det er skjønnliteratur. Selv om faktaene ikke stemmer så er det alltid morsomt å få "nye" innfallsvinkler (ja, jeg vet idèene Dan Brown kommer med ikke er nye) til gamle historier. Og, hvorfor ikke gjøre det på en måte der man utgir disse konspirasjonsteoriene som sanne? Det er jo bare spennende :)

 

Om enkelte tror dette er sant så synd for dem. Det er mange millioner som tror på bibelen, de klarer seg vel de også...;)

Lenke til kommentar
Illuminati er forresten ikke noe han har funnet opp, det er en myte som har eksistert i hvertfall 100 år.

 

sjekk det opp på wikipedia og google det hvis du er intr.

5661388[/snapback]

 

Det stemmer helt bortsett fra den lille detaljen at han dikter den opp et par hundre år eller sånn for tidlig, og endrer omtrent 100 % hva som var målet og meningen med bevegelsen. :roll:

 

Innhold i røverromaner betyr altså generelt sett ikke så mye for meg, men når noen av en eller annen årsak ser ut til å tro på faktapåstander hos Dan Brown og/eller synes det er greit å dikte opp "fakta" for å sverte noen man oppfatter som slemme, finner jeg frem fingrene forholdsvis fort.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...