Jump to content
Sign in to follow this  
Andersfn

Problemer med Radeon X800GT AGP

Recommended Posts

Jeg kjøpte nylig et radeon X800GT kort, Kortet ga en god ytelsesforbedring i forhold til det drittkortet som fulgte med hovedkortet, men det nye kortet registrer skjermen min som plug and play skjerm. med andre ord virker det som om kortet ikke gjenkjenner skjermen min (Medion 17"crt) Problemet er det at hvis jeg endrer oppløsningen tilpasser ikke skjermen seg automatisk, og jeg må stille inn skjermen manuelt hver gang. I tillegg flimrer skjermen i Windows.

Er det noen som vet hva som kan være problemet?

Anders Nilsen

Jeg installerte de nyeste driverne da jeg fikk kortet for et par uker siden. Jeg har også prøvd å laste ned de nyeste driverne til skjermen, fikk ikke noe særlig greie på det der.

Anders Nilsen

De fleste av problemene du lister opp ovenfor her, løser du ved å justere oppdateringsfrekvensen til skjermen..

Prøv deg frem med forskjellige hertz-områder, begynner skjermen å klikke (bli uleselig), venter du bare i 15-20 sekunder eller trykke på [ESC], så stiller den seg tilbake til forrige visning.

Jeg kjøpte nylig et radeon X800GT kort, Kortet ga en god ytelsesforbedring i forhold til det drittkortet som fulgte med hovedkortet, men det nye kortet registrer skjermen min som plug and play skjerm. med andre ord virker det som om kortet ikke gjenkjenner skjermen min (Medion 17"crt) Problemet er det at hvis jeg endrer oppløsningen tilpasser ikke skjermen seg automatisk, og jeg må stille inn skjermen manuelt hver gang. I tillegg flimrer skjermen i Windows.

Er det noen som vet hva som kan være problemet?

Anders Nilsen

5281257[/snapback]

Flimmring i windows desktop (mener du da at ved flytting av mapper så flimmrer det på siden av dem) er normalt .

Men i spill skal du kunne stille dette med å ha V-SYNC ON :thumbup: