LureCowboy Skrevet 10. desember 2005 Skrevet 10. desember 2005 Hei, har en kamerat som er over gjennomsnittet interessert i å spille wow etter å ha kikke meg over skulderen. Men jeg har allerede gitt bort mitt ti dagers pass.. Er det noen der ute som har et til overs de kunne gitt bort? CFD
Tonio Skrevet 10. desember 2005 Skrevet 10. desember 2005 Kan han ikke bare kjøpe det da? (Mange av mine venner kjøpte det før de prøvde det, siden de visste de ville like det.)
Walts Skrevet 10. desember 2005 Skrevet 10. desember 2005 alle som har wow har fått mail om at man kan gi ut et extra 10 day pass å vist han kjøper wow får du 1mnd gratis står vel noe om det på siden dems å
LureCowboy Skrevet 15. desember 2005 Forfatter Skrevet 15. desember 2005 Fikk et pass fra en ingame:) Han og dama har nå kjøpt spillet så ting har ordna seg:)
SGE7000 Skrevet 16. desember 2005 Skrevet 16. desember 2005 Fikk et pass fra en ingame:) Han og dama har nå kjøpt spillet så ting har ordna seg:) 5296779[/snapback] Flott! Bare FYI til nye WoW spillere - når dere kjøper WoW kan dere bruke deres eget 10-days pass selv, og dermed få wow 10 dager ekstra gratis
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå