Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Filmer vises hakkete og systemet lugger


Anbefalte innlegg

Jeg har kjøpt ny pc og har problemer med å vise filmer. Når jeg kjører filmer blir lyden og bildet hakkete og pcen lugger (når filmen kjører). Skjer i DivXplayer og Windows Mediaplayer. Ved surfing mv funker pcen bra.

 

Har sjekket at jeg har siste versjon på alle driverne, utenom SM-buskontroller. Ikke finner jeg ut hva det er og ikke finner jeg noen drivere heller :-) En annen ting som er litt rart er at jeg ikke får slått av pcen ved å avslutte pcen. Får opp gode gamle "Det er nå trygt å skru av pcen", men det er vel sikkert en biosinstilling. Biosen er for øvrig oppgradert til siste versjon.

 

Call of duty-demoen gikk uten problemer.

 

 

 

Kjører Windows XP SP2 med denne specen:

 

Maxtor MaXLine III 300GB SATA

Abit AW8-MAX

Corsair TWIN2X 5400 DDR2, 2048MB

Intel Pentium D 840 3.2GHz

PowerColor Radeon X850XT

Tagan Strømforsyning ATX 420W

Endret av chrlie
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har kjøpt ny pc og har problemer med å vise filmer. Når jeg kjører filmer blir lyden og bildet hakkete og pcen lugger (når filmen kjører). Skjer i DivXplayer og Windows Mediaplayer. Ved surfing mv funker pcen bra.

 

Har sjekket at jeg har siste versjon på alle driverne, utenom SM-buskontroller. Ikke finner jeg ut hva det er og ikke finner jeg noen drivere heller :-) En annen ting som er litt rart er at jeg ikke får slått av pcen ved å avslutte pcen. Får opp gode gamle "Det er nå trygt å skru av pcen", men det er vel sikkert en biosinstilling. Biosen er for øvrig oppgradert til siste versjon.

 

Call of duty-demoen gikk uten problemer.

 

 

 

Kjører Windows XP SP2 med denne specen:

 

Maxtor MaXLine III 300GB SATA

Abit AW8-MAX

Corsair TWIN2X 5400 DDR2, 2048MB

Intel Pentium D 840 3.2GHz

PowerColor Radeon X850XT

Tagan Strømforsyning ATX 420W

5276037[/snapback]

`

 

Byttet fra ATI sin siste driver til standard VGA-driver. Da fungerte det... Noen som har noen idé hvorfor?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...