Gå til innhold

kan man flytte progs. fra programfiler?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nei, vil sansyneligvis ikkje fungere siden alle programmer som er instalert i den mappen har andre filer som er spredt rund om kring på dataen i alle system mappene dine. Muligens noen programmer vil fungere, men er ikkje noe å satse på.

Skrevet

Har gjort det selv noen ganger, men det blir som regel mye tull, i og med at registeret blir slettet når man formaterer. Så en del av de vil du nok måtte reinnstalere.

Skrevet

Kjekke programmer som ikke integrerer seg i operativsystemet vil fungere, andre vil ikke.

(Filezilla, ABC, Driver Cleaner, DU-Meter, Editplus2, Opera, Ventrilo, VLC, Winamp) er eksempler fra min %programfiles% som jeg kan flytte hvor jeg vil og bruke etter formatering, men andre vil ikke.

Jeg syntes du bør ta kopi av programfiles mappa di og etter formateringen sletter du det som ikke fungerer og beholder det som virker, det er hva jeg gjør.

Skrevet

Spill er også programmer. De aller fleste vil ikke fungere etter formatering av systempartisjonen og reinstallering av Windows. De må installeres på nytt.

Hvis du holder orden på XP installasjonen din er det ikke nødvendig å formatere/reinstallere. Den går i årevis om du steller pent med den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...