cc Skrevet 18. desember 2005 Skrevet 18. desember 2005 Det å ha linker og liknende i nick er nok ikke spesielt lett å få til i vanlig msn. Men, det finnes alternativer..: Hvis dere er som meg, drittlei av alle kontaktene som bruker 2 linjer for å skrive nicket sitt, kan jeg anbefale følgende: Mercury, gratis klient tilgjengelig for mange plattformer, og med endel avanserte funksjoner man ikke får i den vanlige msn-klienten. Med den kan man customize ganske mye, alt fra visning av lista, egne alias for kontakter, tabs istedet for 100 msnvinduer , autoaccept av filer osv, diverse skins, screenshots sendes til aktiv kontakt ved et tastetrykk og mye mer. Hvis man sverger til vanlig msn, bør man sjekke ut MsgPlus, som også gir tabbed chat og litt annet.
BeFs Skrevet 20. desember 2005 Skrevet 20. desember 2005 Commando_Sondre; Det var det vi egentlig ville frem til vi også.
Gjest Slettet+56132 Skrevet 20. desember 2005 Skrevet 20. desember 2005 Commando_Sondre;Det var det vi egentlig ville frem til vi også. 5313891[/snapback] Nåja, jeg oppdaget det nettopp. Sorry for at jeg var litt frekk...
r2d290 Skrevet 29. april 2006 Forfatter Skrevet 29. april 2006 Det å ha linker og liknende i nick er nok ikke spesielt lett å få til i vanlig msn. Men, det finnes alternativer..: Hvis dere er som meg, drittlei av alle kontaktene som bruker 2 linjer for å skrive nicket sitt, kan jeg anbefale følgende: Mercury, gratis klient tilgjengelig for mange plattformer, og med endel avanserte funksjoner man ikke får i den vanlige msn-klienten. Med den kan man customize ganske mye, alt fra visning av lista, egne alias for kontakter, tabs istedet for 100 msnvinduer , autoaccept av filer osv, diverse skins, screenshots sendes til aktiv kontakt ved et tastetrykk og mye mer. Hvis man sverger til vanlig msn, bør man sjekke ut MsgPlus, som også gir tabbed chat og litt annet. 5309213[/snapback] Takk for ett programm (mercury) som var mye bedre enn msn, men jeg sliter fortsatt med å få url link til det... mulig å hjelpe?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå