Gå til innhold

URL link til MSN

r2d290

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det å ha linker og liknende i nick er nok ikke spesielt lett å få til i vanlig msn. Men, det finnes alternativer..:

Hvis dere er som meg, drittlei av alle kontaktene som bruker 2 linjer for å skrive nicket sitt, kan jeg anbefale følgende: Mercury, gratis klient tilgjengelig for mange plattformer, og med endel avanserte funksjoner man ikke får i den vanlige msn-klienten.

Med den kan man customize ganske mye, alt fra visning av lista, egne alias for kontakter, tabs istedet for 100 msnvinduer :), autoaccept av filer osv, diverse skins, screenshots sendes til aktiv kontakt ved et tastetrykk og mye mer.

Hvis man sverger til vanlig msn, bør man sjekke ut MsgPlus, som også gir tabbed chat og litt annet.

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+56132
Skrevet
Commando_Sondre;

Det var det vi egentlig ville frem til vi også.

5313891[/snapback]

Nåja, jeg oppdaget det nettopp.

Sorry for at jeg var litt frekk... :blush:

• 4 måneder senere...
Skrevet
Det å ha linker og liknende i nick er nok ikke spesielt lett å få til i vanlig msn. Men, det finnes alternativer..:

Hvis dere er som meg, drittlei av alle kontaktene som bruker 2 linjer for å skrive nicket sitt, kan jeg anbefale følgende: Mercury, gratis klient tilgjengelig for mange plattformer, og med endel avanserte funksjoner man ikke får i den vanlige msn-klienten.

Med den kan man customize ganske mye, alt fra visning av lista, egne alias for kontakter, tabs istedet for 100 msnvinduer :), autoaccept av filer osv, diverse skins,  screenshots sendes til aktiv kontakt ved et tastetrykk og mye mer.

Hvis man sverger til vanlig msn, bør man sjekke ut MsgPlus, som også gir tabbed chat og litt annet.

5309213[/snapback]

Takk for ett programm (mercury) som var mye bedre enn msn, men jeg sliter fortsatt med å få url link til det... mulig å hjelpe?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...