kristoffer1989 Skrevet 8. desember 2005 Skrevet 8. desember 2005 (endret) Men jeg får den ikke tilbake fra Apple, når jeg går inn på sjekk status står det bare dette: Order Created Repair Requested Item Shipped Hold - Problem Delivering Unit to Repair Facility Service Repair Cancelled Closed Hva i all verden betyr dette? Er det noe jeg kan gjøre, kan jeg ta kontakt med apple? Har noen en mail adresse jeg kan sende en mail til i så fall? TUSEN takk for alle svar som måtte komme... Endret 8. desember 2005 av kristoffer1989
:---{D Skrevet 8. desember 2005 Skrevet 8. desember 2005 Prøv å ring/send mail til Appel Norge. Se om du finner noe på apple.no . Hørtes ganske kjipt ut.
kristoffer1989 Skrevet 8. desember 2005 Forfatter Skrevet 8. desember 2005 Prøv å ring/send mail til Appel Norge. Se om du finner noe på apple.no . Hørtes ganske kjipt ut. 5268654[/snapback] Ja det kan jeg love deg det er... Har du en liten mail adresse også eller?
euroshopper Skrevet 8. desember 2005 Skrevet 8. desember 2005 Har du sendt den via Office-Line? Trodde det var de som tok imot apple sine produkt for service og reperasjon i Norge.
:---{D Skrevet 8. desember 2005 Skrevet 8. desember 2005 Prøv å ring/send mail til Appel Norge. Se om du finner noe på apple.no . Hørtes ganske kjipt ut. 5268654[/snapback] Ja det kan jeg love deg det er... Har du en liten mail adresse også eller? 5268837[/snapback] Se om du finner noe her!
kristoffer1989 Skrevet 8. desember 2005 Forfatter Skrevet 8. desember 2005 Prøv å ring/send mail til Appel Norge. Se om du finner noe på apple.no . Hørtes ganske kjipt ut. 5268654[/snapback] Ja det kan jeg love deg det er... Har du en liten mail adresse også eller? 5268837[/snapback] Se om du finner noe her! 5268987[/snapback] Ringte først eplehuset oslo.. så fikk jeg et telfonnummer til apple, ringte dit og alt skulle bli fikset, tok 7-10 virkedager sa de:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå