c-h-r-i-s Skrevet 8. desember 2005 Skrevet 8. desember 2005 Jeg har et problem... at dersom jeg har nedlastinger gående, i Azureus da som jeg bruker, henger internetten seg fra alt mellom 1 time til 5 timer etter jeg har forlatt dataen og det er ingen aktivitet på den.. dette er veldig irriterende og kraftig frustrerende, og det gjør også at nedlastingene tar den 3 doble av tiden de egentlig ville brukt... når nettet henger seg på denne måten, må jeg koble fra og koble til nettverket igjen... noen som vet hva jeg kan gjøre for og rette feilen?
Jankee Skrevet 8. desember 2005 Skrevet 8. desember 2005 Nokre generelle tanker: Kva grenseverdier kjører du på up-/download iforhold til kva linje du har? Har du prøvd å oppdatere driverene til nettverkskortet?
c-h-r-i-s Skrevet 8. desember 2005 Forfatter Skrevet 8. desember 2005 jeg laster opp og ned så raskt linja tillater meg.... jeg laster ned med en ca 750 kb ned på det meste... og 80 kb opp..... har 6000/685 linje.... hvordan skal jeg eventuelt få oppdatert driveren til nettverkskortet mitt?
c-h-r-i-s Skrevet 8. desember 2005 Forfatter Skrevet 8. desember 2005 ingen som kan svare meg på hvordag jeg oppdaterer denne driveren?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå