KimS Skrevet 7. desember 2005 Skrevet 7. desember 2005 Hei, Noen som kunne tatt en titt på denne siden? Problemet er DIV'ene #frame og #main. Jeg satte margin på #main for og få en likedan ramme som i logogen. Dette virker fint i IE, men i FF ser det ut til at margin-top faller ut. Noen som vet hvorfor? - KimS
tg90nor Skrevet 7. desember 2005 Skrevet 7. desember 2005 Min erfaring er at man også må bruke border eller padding for å få det til å fungere i FF.
KimS Skrevet 8. desember 2005 Forfatter Skrevet 8. desember 2005 Så jeg må fjerne margin i #main og legge til tilsvarende padding i #frame?
tg90nor Skrevet 8. desember 2005 Skrevet 8. desember 2005 Så jeg må fjerne margin i #main og legge til tilsvarende padding i #frame? 5267587[/snapback] Mener å huske at jeg brukte de to side om side, så jeg tror du kan ha både margin og padding i #main.
Haraldson Skrevet 8. desember 2005 Skrevet 8. desember 2005 Margin går fint, bare husk på at du, når du legger til margin, må minske bredden, borderne og padding osv - disse må til sammen utgjøre den egentlige bredden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå