Gå til innhold

Rogues (Stam eller Agi)


Anbefalte innlegg

Volcanic er en fin start for det er så lett å få tak i og merk at man bytter jo fra fireresist til vanlig hele tiden. Er jo ikke alle som har masse NS heller.

 

Edit: Glemte forresten å si at det var en veldig grei liste over fire resist gear. Har lenge strevd litt med å finne noe brukbart. Men ringer med fire resistance er svindyre fordi de selger. 10 FR koster lett 50g på min server.

Endret av Edmund Blackadder
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jo, det er sant at Volcanic er den letteste kilden FR å få tak i, og er mye FR for pengene, det skal jeg være enig i. Men en rogue uten stats er som en caster i en lag-spike, hvis du forstår hva jeg mener :) Men det som er faktum er at du har meget lite behov for FR gear før Rag. Det eneste er Firelords osv. men etter litt trening går trashmobs ned så fort at du nesten ikke får tid til å heale MT engang :)

 

Jo, listen ble visst ovveraskende bra :) Vet bare om en god ladning FR gear for Rogues, da. Så noen guide over alle klasser ser du neppe fra min side!

 

Umm, forresten. Det skal stå en liste over forskjellig FR gear for alle klassene på denne linken: http://69.41.171.43/index.htm Alt der skal vel være enten pre-MC eller pre-Rag :) Den listen har vært til god hjelp for meg oppigjennom lvlene, anbefales.

 

Edit: WoW has made me an addict to the :) smiley -_-

Endret av Hubman
Lenke til kommentar

Også når guilden har kommet til Raggy, er det jo og mulighet for litt lava belt, molten helm og corehound boots, alle fine ting med mye FR stamina. Perfekte for Raggy.

 

Og nei det hjelper ikke med 6000 hp mot raggy viss du ikke har FR. Det hjelper heller ikke med 310FR viss du har null andre stats, for Han må tas fort.

 

En annen ting jeg gjerne vil komentere er at viss du opner med Ambush i instancer har du ikke mye til overs for tanken din. Det er dumt! Har du fortsatt problemer med agro, bruk deadly isteden for instant poison.(MC = sharpening stones), fortsatt problemer?? Bruk slice and dice som finisher istede for Evi.

 

On topic: pre 60 Of the monkey eller en annen kompinasjon av sta og agi. SC er bra, men det finnes bedre I DM, AP rogues trivs vel best i Instancer tipper jeg, og Agi/crit i PvP.

Lenke til kommentar

..of the monkey all the way når man levler. Det gir grei mengde HP og crit/ap/dodge på tidlige stadier i spillet. Skalerer helt greit med level, selv om det eksisterer gode blå items med veldig gode roguestats også.

 

På ragnaros bruker ingen av våre rogues FR-gear lengre. Brukte det i starten, men nå er det bare waste. Eneste jeg har på som har FR når vi tar han, er Onyxia Tooth Pendant, NS chest, Bloodfang Boots og Thunderfury. Gimp FR-gear som volcanic, Engineer-goggles og UBRS-kappa bør virkelig unngås.

 

Med alt FR-gear har jeg 196 ubuffa, og er da relativt gimpa hva angår crit, attackpower og delvis stamina. Bruker det gearet på Firemaw, har faktisk en grønn ring "of fire resistance" :p. Kan få 40 til, men har ikke tatt Bloodfang Pants enda, og orker ikke farme Incendius etter bracers med ok stats.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...