stigga Skrevet 7. desember 2005 Skrevet 7. desember 2005 Hei igjen! Lasta nettopp ned mediamonkey. Så langt virker det bra. Ulempen er at jeg har rippa en del cd'er med iTunes. Og mediamonkey kan ikke spille .acc-filer. Eller kan den det!? Håper på svar:-)
grukk Skrevet 7. desember 2005 Skrevet 7. desember 2005 Jeg har samme problem. Forbannet acc-format, funker ikke til noe det...
RattleBattle Skrevet 7. desember 2005 Skrevet 7. desember 2005 Man ripper selvsagt til mp3 eller Ogg-format. Aac er et lukket apple-format.
iMono Skrevet 8. desember 2005 Skrevet 8. desember 2005 MediaMonkey kan spille av alt med de rette pluginsene. http://www.rarewares.org/aac.html in_mp4.dll
grukk Skrevet 9. desember 2005 Skrevet 9. desember 2005 Det høres genialt ut, sparer meg for mye arbeid. Men hva gjør man egentli med de pluginsene for å få de til å funke. Jeg lastet ned den for winamp og puttet den i mappen sammen med de andre pluginsene. Er dette riktig?? Det førte ihvertfall til at acc dukket opp som filer som monkeymedia skulle søke etter på maskinen, men de vil ikke legge seg i biblioteket. Jeg kan gå inn blandt de "vanlig mappene" og spille av låtene, men jeg vil gjerne at de legger seg i biblioteket. Noen som vet hva jeg må gjøre?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå