Gå til innhold

Noen problemer med min kjære Xbox 360.


AltTrombone

Anbefalte innlegg

Musikken som jeg har lagt inn på xboxen fra en vanlig CDplate er det så svak lyd på! Skal det være slik?

 

Hvilke ledning må jeg ha for å kunne koble xboxen med PCen?

 

Hvorfor får jeg ikke lagret bildene på xboxen som jeg har lagret på en CD?

 

Kan man bruke MSN på xboxen?

 

Hvorfor klarer ALDRI xboxen å laste ned trailere eller demoer uten å få en feilmelding etter 10 min? Får å kunne få ned noe som helst må jeg nesten sitte å se på og restarte download. Etter 10-20 ganger er traileren nede. Andre med samme problem? Nettet funker utmerket på PCen...

 

Kan man laste hvilke som helst bilde fra PCen til Xboxen og bruke det som bilde på Gamercard?

 

Håper noen kan hjelpe meg med disse spørsmålene!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nedlastnings problemet har jeg og når jeg driver med store downloads.. Han slutter liksom av seg selv..

 

For å koble til pcn bruker du internett kabelen som fulgte med og setter den inn i en switch, eller rett i pcn..

 

Lyden kan du pøve å stille på med å trykke en gang på xbox guide knappen, og trykke på høyttaleren og justere opp der..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Du kan streame musikk og se på bilder fra en Windows XP SP2 maskin, info om hvordan dette gjøres enkelt finner du på www.xbox.com/pcsetup

Merk deg dog at du ikke kan kopiere over ting, men bare se på det fra Windows-maskinen. Er ikke noe stort problem, egentlig... synes nå jeg.

Eneste jeg kunne tenkt meg var mulighet for å se film uten å måtte ha Windows Media Center, men ettersom den hverken støtter DivX eller XviD, holder det jo lenge med å kjøre ting inn på DVDer.

 

For de som måtte lure, den støtter MPEG-1, MPEG-2 og WMA. (om jeg husker rett, hør på siste podcast fra Major Nelson)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...