Gå til innhold

Spill profiler til Saitek P2500

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hva har du problemer med? Om det er aksene på analog-stikkene, så er det noe dritt. Men kan prøve å hjelpe deg. :)

5259540[/snapback]

Takker for det!!

Nei, det er ikke aksene. Bare innstillingen av knappene, slik at jeg slapp å bruke tastaturet sammen med gamepaden.

Skrevet (endret)

OK. Vel, jeg har ikke den gamepaden som du har, men jeg har en joystick, det er uansett samme prinsippet. Du fyrer opp Saitek-programmet, da får du et bilde av det du har plugget i på høyre side. Trykk på knappen du vil konfigurere (Enten på skjermen ved å trykke på knappe-navnene, trykke på bildet eller trykke på gamepaden din.

La oss si du vil at "Button 2" skal gjøre det samme som NSW Most Wanted gjør når du trykker f.eks. "Q". (Har aldri spilt NSW Most Wanted) Da trykker du som jeg sa på "Button 2", og trykker "Q" på tastaturet, og så trykker du det lille grønne ikonet ved siden av der Q-tasten dukker opp. Gjør dette på alle tastene du vil konfigurere, og lagre til slutt profilen. Når du skal bruke denne profilen høyreklikker du på Saitek-ikonet ved klokka i nedre høyre hjørne, og velger profilen du skal bruke.

Gjorde det ting klarere?

Endret av ehs5
Skrevet
OK. Vel, jeg har ikke den gamepaden som du har, men jeg har en joystick, det er uansett samme prinsippet. Du fyrer opp Saitek-programmet, da får du et bilde av det du har plugget i på høyre side. Trykk på knappen du vil konfigurere (Enten på skjermen ved å trykke på knappe-navnene, trykke på bildet eller trykke på gamepaden din.

La oss si du vil at "Button 2" skal gjøre det samme som NSW Most Wanted gjør når du trykker f.eks. "Q". (Har aldri spilt NSW Most Wanted) Da trykker du som jeg sa på "Button 1", og trykker "Q" på tastaturet, og så trykker du det lille grønne ikonet ved siden av der Q-tasten dukker opp. Gjør dette på alle tastene du vil konfigurere, og lagre til slutt profilen. Når du skal bruke denne profilen høyreklikker du på Saitek-ikonet ved klokka i nedre høyre hjørne, og velger profilen du skal bruke.

Gjorde det ting klarere?

5259946[/snapback]

Det gjorde det se, takker for hjelpen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...