rmon Skrevet 4. desember 2005 Skrevet 4. desember 2005 Jeg har en Audi A4 1,9TDi (90hk) og lurer litt på hva den bruker på mila Denne er jo lik til min Audi A4 1,9TDi 1996, Forbruk 90km/t: 0,39 l/mil, Forbruk bykjøring: 0,61 l/mil Bruker min slik som det står hos zett.no`s tekniske detaljer (linken)?
ronnyaa Skrevet 4. desember 2005 Skrevet 4. desember 2005 Fyll tanken helt opp, nullstill triptelleren. Når du så fyller tanken opp igjen så leser du av hvor mange liter du har fyllt opp med, samt hvor mange kilometer du har kjørt. Så regner du ut hva forbruket er (liter / mil). Du kan også merke deg at forbruket varierer en del ut fra hvilket føre du kjører på, samt kjørestilen din.
RBXtremos Skrevet 4. desember 2005 Skrevet 4. desember 2005 Når du kjører på motorvei vil du også merke at forbruket er lavere enn når du kjører i byen.. Når du regner ut forbruk så må du ta med mange viktige faktorer..
ronnyaa Skrevet 4. desember 2005 Skrevet 4. desember 2005 Når du kjører på motorvei vil du også merke at forbruket er lavere enn når du kjører i byen.. Når du regner ut forbruk så må du ta med mange viktige faktorer.. 5252633[/snapback] Jupp, så det du får av tall blir ved normal kjøring en slags gjennomsnitt av hva du har hatt slags kjøring siden siste fylling.
trondbue Skrevet 4. desember 2005 Skrevet 4. desember 2005 Jepp, du får et gjennomsnittsforbruk siden forige fylling. Bruker vel somregel alltid litt mer på vinterføre enn sommerføre. Har mål gjennomsnittet på bilen min siden mitten av juli og frem til nå, og snittet er da på 0,7. Har målt på hver fylling, og gjennomsnittet har da ligge mellom 0,65 og 0,75.
zyrex Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 Heldig.. mitt snitt ligger på mellom 1.1 og 1.3 Har aldri vært nede i under 1, selv på langkjøring.. Stor tørst bil
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå