theyoytoy Skrevet 4. desember 2005 Skrevet 4. desember 2005 Overskriften sier alt. Hadde vært fint om den også var på lager noen av de neste dagene. Tenkte også å kjøpe en X2 3800 og et 7800 GT kort. Resten har jeg
paron.no Skrevet 4. desember 2005 Skrevet 4. desember 2005 ASUS A8N-SLI PREMIUM Socket939 Hovedkort nForce4 SLI Dette er nok en av de beste kortene til denne prisen.
TheDarkListener Skrevet 4. desember 2005 Skrevet 4. desember 2005 Må si meg enig i at a8n-sli premium er et kongekort. Mulig dfi nf4 sli-d klokker bedre, men det er ikke passivt avkjølt, støy er viktig for meg.
theyoytoy Skrevet 5. desember 2005 Forfatter Skrevet 5. desember 2005 Tenkte å kjøpe Asus A8N-SLI Deluxe type. Så alle er enig at dette er et av de beste nforce4 kortene under 1500 og man skal ikke over klokke?
Kenneth Solfjeld Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 Premium er bedre. Hadde Deluxe før, har premium nå. Bedre..
Mats J. Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 Skal du overklokke kjøper du DFI nF4 SLI-D. Skal du ikke overklokke og samtidig få en stille PC kjøper du Asus A8N-SLI Premium
Blaz3r Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=313874&cks=PRL her har du et veldig bra kort. har det selv. stabilt som søren. men det har jo msi altid vært:)
paron.no Skrevet 6. desember 2005 Skrevet 6. desember 2005 Litt forskjellig liga etter min mening. MSI K8N DIAMOND S939 Hovedkort nForce4 Dette er nok det beste MSI kortet under 1500kr. Men det er nok ikke like bra som Asus A8N-SLI Premium. Litt smak å behag selfølgelig, men Asus er både stillere og skal yte litt bedre.
Computerwolf Skrevet 6. desember 2005 Skrevet 6. desember 2005 Jeg ville gått for ASUS A8N-SLI Premium har dette selv og det er dønn stabilt, har støtte for det meste og det følger med en hel del extra utstyr.
Blaz3r Skrevet 6. desember 2005 Skrevet 6. desember 2005 (endret) Jeg ville gått for ASUS A8N-SLI Premium har dette selv og det er dønn stabilt, har støtte for det meste og det følger med en hel del extra utstyr. 5258963[/snapback] hel del ekstra utstyr sier du hehe. utstyr som man ikke har bruk for. f.eks 2 stk gigabit lan. jeg mener hvem har bruk for det f.eks. eller alt for mange firewire porter hehe. uff..syns det er smartere å velge et billigere hk men kun en gigabit lan og en firewire port, og heller bruke mer penger på cpu. Endret 6. desember 2005 av Blaz3r
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå