Gå til innhold

Importere mail fra hotmail til Outlook Express


Jubelsau

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Legg til ny konto, og velg type html og hotmail...

Dette går i Outlook Express, og det skal gå i Outlook også.

5251587[/snapback]

 

Går ikke. Får bare opp feilmelding.

5251621[/snapback]

Det må være noe nytt de har funnet på. Jeg har Hotmail tilgang i Outlook Express på en maskin og Outlook på en annen.

Lenke til kommentar

Altså: Hotmail i Outlook fungerer på maskiner som alt har Hotmail installert i Outlook, men ikkje i ein ny?

 

Edit: Eg har sjølv ein gamal hotmail-konto, og den fekk eg ikkje lese med Outlook Express. Derimot fekk eg til å nå min gamle msn-konto frå Outlook Express.

 

Epostkontoen som sluttar på msn.com blei oppretta i MSN Explorer.

Endret av hemo
Lenke til kommentar
Altså: Hotmail i Outlook fungerer på maskiner som alt har Hotmail installert i Outlook, men ikkje i ein ny?

 

Edit: Eg har sjølv ein gamal hotmail-konto, og den fekk eg ikkje lese med Outlook Express. Derimot fekk eg til å nå min gamle msn-konto frå Outlook Express.

 

Epostkontoen som sluttar på msn.com blei oppretta i MSN Explorer.

5255015[/snapback]

 

Aha. Men jeg gidder ikke å lage en msn-konto.

Jeg vil bare ha de mailene som er lagra på hotmail-kontoen over til Outlook Express.

Lenke til kommentar

Takk for tips til roac!

Sjølv om det finnes løysingar på problemet, syns eg personleg at det er veldig intressant å grava til buns i kva som går og ikkje går...

 

Ut frå den sida, kunne det sjå ut som dette berre gjaldt Outlook Express, og ikkje den fulle versjonen av Outlook. Eg fekk nokon til å testa ein Hotmail-konto i Outlook 12 beta, og også her kom meldinga:

post-14598-1133800843_thumb.png

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...