Gå til innhold

Oppdatering med Samurize


Anbefalte innlegg

I går kveld lastet jeg ned programmet Samurize, og hadde egentlig bare lyst på det fordi da kan jeg se hva som går på TV :!: Da jeg la meg, sto programmet på, og programmet viste riktige programm for hva som gikk på TV. Men i dag da jeg sto opp, sto de samme kanalene der som hadde stått der før. Det var først da jeg gikk inn i samurize, og på "select config file", og trykte igjen på den jeg bruker, før den oppdaterte seg.

 

Spørsmålet er da om ikke samurize oppdaterer seg selv?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk for at du svarer meg :) Men jeg skjønner ikke helt hva du mener jeg, jeg fikk bare en link der han sa det var norske tv programm, og den bruker jeg nå....Kan du fortelle meg steg for steg, eller veldig enkelt hvordan man oppdaterer?

 

Eller la meg få si det sånn, hvor ligger scriptet og "fanen" source?, ja, jeg har sinnsykt peiling på samurize :!:

Endret av Spar
Lenke til kommentar

Høyreklikk på samurize-ikonet i systrayen til windows, og klikk på "edit config file"

Klikk på teksten det det står f.eks. "dagens tv-program".

Helt til høyre på skjermbildet kan du da klikke en plass der det står "source"; og ca midt på det som spretter opp da står det "run every x minutes". Fyll inn hvor ofte du vil det skal oppdateres, og voila!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...