Gå til innhold

Maze3-1 med peltier, montering av neopren


Anbefalte innlegg

Sitter her fortsatt med maze3-1, peltier og neopren pakka.

 

Har ordnet med dielektrisk(?) fett for å ha nedi sokketen, noe teknisk fugeting for å tette rundt sokketen og bak på hovedkortet, og har en bunke med neopren fra netconnection.

 

Noen med erfaring på hvordan neoprenen mest effektivt legges? Gjerne de som har erfaring med nettopp netconnection sitt sett.

 

Hvilken rekkefølge, hvordan bør jeg skjære hull til sokket, cpu og kjøler. Noen som sitter på noe bildematriale de vil dele med meg?

 

Takker for alle svar.

 

Red: skriveleif

 

[ endret av hce den 2002-09-02 11:50 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har lite erfaring med dette selv. Men jeg tror jeg har en ide ang isolering av baksiden på HK. Klipp til en passe stor firkant av neopren eks, 5X5 cm. Så smører du et tynt lag med silikon på baksiden, og limer neoprenen fast. Da for du full pakke, 100% lufttett forsegling, isolasjon, lim og en mulighet til å fjerne det etterpå om ønskelig.

Utover dette, så kan du jo følge guiden som det var linket til lenger opp.

Lenke til kommentar

Takker for alle svar. Har lest en del slike isolasjons artikler rundt om på nett. Men savner en som viser maze3-1 og oppkutting av neopren.

 

Typisk at noen av dere som har kjøpte samme kjøler som meg hos netconnection hadde tatt litt bilder og laget en liten HOWTO...

 

*håpe noen med erfaring på maze3-1 sitter der ute*

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...