hyper 7 Skrevet 2. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2005 I forbindelse med snart jul så kom det fram at søstra mi ønsket seg mere zoom muligheter på sitt kamera.(som hun ellers er veldig fornøyd med) Så jeg lurer på om det er noen her som vet om det går ann å fa tak i noe mere linser til et: Fujifilm Finepix F601zoom . Om eventuelt kan legge inn en link eller noe til det om det fins. På forhånd tusen takk. Lenke til kommentar
Covcon Skrevet 2. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2005 Desverre ikke. PS Det heter "ekstrautstyr" - ett ord og ingen x Lenke til kommentar
TheGizmo Skrevet 2. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2005 (endret) Desverre ikke. 5244272[/snapback] PS: Det heter dessverre Sjekk her http://fujifilm.com/JSP/fuji/epartners/dig...p=grpDigiCamAcc Fant ikke ditt kamera på siden deres..... Endret 2. desember 2005 av TheGizmo Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 3. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2005 Har hørt at det generelt er vanskelig å få tak i ekstrautstyr til Fuji digitalkamera... ihvertfall hvis butikken(e) ikke har det på lager. Lenke til kommentar
Covcon Skrevet 3. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2005 Hehe, snakker om å skyte seg selv i foten. Godt det er flere som passer på, dessverre slurves det i øst og i vest så sent på kvelden Lenke til kommentar
hyper 7 Skrevet 3. desember 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. desember 2005 (endret) Æsj der gikk den fine julepresangen føyken. Men om noen plutselig skulle komme over noe så blir jeg blid og fornøyd. Endret 3. desember 2005 av hyper 7 Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 3. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2005 Extrautstyr skrev jeg nå for at det må være 3 ord i overskriften. 5244455[/snapback] Da bør du kanskje finne på en bedre overskrift før tråden stenges? Det er en grunn til at vi har tre-ordsregelen, og det er for å fremprovosere litt bedre overskrifter enn den du kom med her for eksempel Uansett går dette meget off-topic, så kanskje vi skal prøve on-topic? Lenke til kommentar
hyper 7 Skrevet 3. desember 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. desember 2005 Jeg rettet opp den jeg skrev. sovnet litt på sofan istad og leste helt feil da jeg gikk for å lese eventuelle svar. Så det først da posten var postet at øya mine hadde blingset litt. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 3. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2005 (endret) Trådstarter har ikke rettet opp emnetittelen etter at han/hun har blitt bedt om dette av moderator. Tråden stenges inntil trådstarter har kommet med bedre emnetittel, f.eks i PM til meg. Endret 3. desember 2005 av Afseth Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg