BigJackW Skrevet 2. desember 2005 Skrevet 2. desember 2005 Jeg får ikke til å starte Counter-Strike Source lengre. Jeg starter opp spillet fra steam, ikke noe snarvei. Så kommer det "Prepairing to play Counter-Strike Source", etter det kommer loading skjermen, så kommer den feilmeldinga: Vet noen hva det kan være!?
Stavmikser Skrevet 2. desember 2005 Skrevet 2. desember 2005 jeg får den samme feilmeldinga når jeg legger ned spillet for å svare på msn ol. er også ganske interessert i å få vite hva i all verden det er for no...
BigJackW Skrevet 2. desember 2005 Forfatter Skrevet 2. desember 2005 (endret) Er det fordi at jeg har for lite minne? Har 1 Crucial PC3200 512 MB RAM. Edit: Jeg har aldri hatt noen problemer med dette før. Har hatt samme ram-brikke lenge også! Endret 2. desember 2005 av BigJackW
BorN Skrevet 3. desember 2005 Skrevet 3. desember 2005 Har også dette problemet, samme feilmelding. Men med meg krasjer spillet og går til skrivebordet. Da kommer feilmeldingen. Skjer som oftest med spillet HL2: Death-Match, men også andre Source-baserte spill via Steam. Meget plagsomt. To andre tråder om dette: I seksjonen De mest omdiskuterte spillene -> Half-Life og PCen fungerer ikke Håper dette hjelper, uten at jeg kom noe lengre. Kom med rapport om hvordan du ligger an etterhvert, så kanskje jeg kan hjelpe
BigJackW Skrevet 4. desember 2005 Forfatter Skrevet 4. desember 2005 (endret) Jeg tror det er noe med den nye Source updaten, for en kompis av meg har også fått det samme problemet! Edit: Se på min datamaskin da: http://www.cs-source.gwgaming.net/min_maskin.nfo Endret 4. desember 2005 av BigJackW
BigJackW Skrevet 4. desember 2005 Forfatter Skrevet 4. desember 2005 Men kan det ikke være den nye steam updaten da?
quakie Skrevet 4. desember 2005 Skrevet 4. desember 2005 Men kan det ikke være den nye steam updaten da? 5249674[/snapback] Hadde akkurat det samme problemet igår, men gikk idag når jeg startet det. Alle steam spilla gikk.. Vent en dag sjekk om det virker da
BigJackW Skrevet 4. desember 2005 Forfatter Skrevet 4. desember 2005 Men jeg har hatt det slik siden fredag :S
BigJackW Skrevet 4. desember 2005 Forfatter Skrevet 4. desember 2005 Jeg fant ut hva det var. Det er mani admin plugin som gjør det. Det er 3 filer i addons mappa: x:/programfiler/valve/steam/steamApps/ditt brukernavn/Counter-Strike Source/addons, slett alt som er i den mappa. Last ned den nye patch'en fra Mani Admin Plugin si side. og legg alt innholder i addons mappa http://www.mani-admin_plugin.com/mani_admi...ource_patch.zip
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå