Gå til innhold

Auto buff adons til pally?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har peil på om det finnes en "auto" buffer off blessings automatisk?

Kunne hvert skjekt å ha når man kjøter raid, så de i partyet mitt slippper og wine om at jeg glemmer og buffe dem hele tiden

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kunne hvert skjekt å ha når man kjøter raid, så de i partyet mitt slippper og wine om at jeg glemmer og buffe dem hele tiden

5240889[/snapback]

Ville anbefalt Whisper Cast , alle pallys i guilden bruker det, folk bare whisper hvilken blessing de skal ha "kings", "wisdom", "salvation", åsså kan du bare autocaste.....Veldig snedi :)

Skrevet

Hehe, hadde laga en macro med navnene til noen pallier i guildet som hadde noe á la whispercast. Men, den ene av dem satt hos kjæresten og spilte, og holdte på å klikke helt fordi han fikk så mange whispers konstant, spesielt hos meg, haha, siden han ikke hadde addon'en der. Må ha vært jævlig irriterende å få "give bok" hvert femte minutt (hehe, elsker bok og might som rogue) når han ikke hadde den installert der på maskinen.

Skrevet

5240889[/snapback]

Ville anbefalt Whisper Cast , alle pallys i guilden bruker det, folk bare whisper hvilken blessing de skal ha "kings", "wisdom", "salvation", åsså kan du bare autocaste.....Veldig snedi :)

5240924[/snapback]

Så om du er afk kan alle tappe deg for mana?

Skrevet (endret)

5240889[/snapback]

5240924[/snapback]

Så om du er afk kan alle tappe deg for mana?

5245828[/snapback]

Ehhh, nei :p Du får opp en buffing que, bestemer selv når du vill begynne å buffe, når folk gir kodeorde havner de bare i que...

Edit: Complexion hadde vist allerede svart her, beklager :blush:

Endret av kjexter

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...