pcf Skrevet 2. desember 2005 Skrevet 2. desember 2005 (endret) Hei! Beklager hvis denne er helt feilplassert. Hvis du har lyst til å tjene 500 kroner, les videre: Jeg jobber for TNS Gallup med å rekruttere deltagere til gruppesamtaler, og neste uke skal vi ha en gruppesamtale for fotointeresserte. Vi trenger 7-8 mennesker til samtalen, som varer i cirka to timer (fra 19.30 til 21.30), og finner sted på onsdag 7/12 i Storgata 33A. Det blir servert mat og drikke underveis. De som er med vil få 500 kroner hver, i form av et gavekort (Universal Presentkort) man kan bruke på veldig mange forskjellige butikker i hele Norge - f.eks er det 500 butikker bare i Oslo som aksepterer det. Full liste over butikkene finnes her: http://www.billetboxen.no/brukersteder.php Vi skal snakke om ting som har med foto og digitalkameraer å gjøre, og vil gjerne komme i kontakt med folk som er fra 25 til 55 år, og er interessert i fotografi. Hvis du er interessert, ring meg direkte på -fjernet- så fort som mulig. Med vennlig hilsen, Per Christian Frankplads/TNS Gallup (tlf: -fjernet-) Endret 21. desember 2005 av Afseth
jensemil Skrevet 21. desember 2005 Skrevet 21. desember 2005 hehe sykt. Dette skulle jeg lest før. Gjør det igen!
Black Star Skrevet 21. desember 2005 Skrevet 21. desember 2005 Brudd på retningslinjenes punkt 7. Stenges og redigeres
Anbefalte innlegg